Geoblog.pl    Itaka    Podróże    Piękni i dwudziestoletni    Dzień 8- Powrót

Dzień 8- Powrót

Polska, Warszawa

Tak kończy się nasza wycieczka do Włoch, z okazji 20-tych urodzin Itaki. Na miejscu okazuje się, że oprócz pełnego plecaka wspomnień i różnego rodzaju pamiątek, do Polski przywieźliśmy... słońce! A teraz koniecznie musimy o wszystkim opowiedzieć tym, którzy zostali w domu. I co tu dużo ukrywać - chyba wielu z nas już planuje kolejną podróż do Italii. Może nie warto nawet się rozpakowywać ?

Agnieszka
Agnieszka - 2009-04-07 12:12
oj zdecydowanie nie warto się rozpakowywać :)
Pozdrawiam wszystkich uśmiechniętych uczestników autokaru nr 2

jaste
jaste - 2009-04-17 14:16
Podsumowując prezent Itaki dla swych klientów: Dobra impreza prowadzona przez ciepłą, sympatyczną, pomocną, znającą swój fach - P.Sylwię Wysocką z ciekawie opracowanym programem, niezłymi hotelami na trasie, fantastycznym jak na Włochy wyzywieniem. Doceniamy starania Itaki o naszą dobra zabawę, niezliczone degustacje, gondole w Wenecji, wstepy do obiektów. Doceniamy też wyjatkową cenę imprezy / 780 zł + 4 Euro za metro/ Nie wyszła nam pogoda w Wenecji i Wezuwiusz, ale cóż......Niebiosa uznały, że nie można mieć wszystkiego. Pozdrawiamy wszystkich bez wyjatku uczestników autokaru nr 3, tych z początku, środka i trochę niezadowolonego końca/ ech to grono.....!!/ Podziękowania także dla Pani Sylwii, i być może do zobaczenia gdzieś na trasie