Geoblog.pl    Itaka    Podróże    Piękni i dwudziestoletni    Dzień 4- Fiuggi

Dzień 4- Fiuggi

Włochy
Włochy, Fiuggi

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło wieczorem. Po kolacji wszyscy biorący w nim udział, pojechali do tej samej restauracji, w której tak dobrze bawiliśmy się wczoraj. Zaprezentowano konkursowe zdjęcia, a jury udało się na naradę. Podobno była burzliwa... ! Ostatecznie udało się wyłonić po jednej, zwycięskiej fotografii z każdego autokaru. I tak laureatami zostali: Pan Andrzej Bamborowicz, Pani Magdalena Gadecka oraz Pani Dorota Czarnecka. Nagrodami dla wymienionej trójki były wycieczki do Włoch o wartości 1500 PLN. Dla pozostałych członków wyróżnionych zespołów przygotowano drobne upominki.

Anna i Janusz z Brzeska
Anna i Janusz z Brzeska - 2009-04-13 21:40
Łuk Konstantyna ładny, trawa ładna, napis ładny I TAKA sobie pogoda. Andrzeju wierzyliśmy w Ciebie - w to, że wygrasz w konkursie fotograficznym. Gratulacje!

Bamborowicz
Bamborowicz - 2011-07-12 11:46
Dzien dobry,

Nazywam sie Rafal Bamborowicz, i znalazlem Pana Andrzeja Bamborowicza na tej stronie. Jak bym mogl sie z panem z kontaktowac?